En gammal serveringsvagn blev som ny :)

Vi fick en jättefin serveringsvagn efter min makes mormor och jag fick genast en bild i huvudet på hur jag ville göra om den för att den skulle passa in perfekt hos oss :)
 
Före:
 

Jag blev kär i den direkt då jag såg den :)
 
Efter:
 

Sååååå nöjd! Även min make sa "Till och med jag tycker att den blev snygg!" och det är ju ett väldigt bra betyg! :) Missade dock att ta bort maskeringstejpen innan jag fotade. Jag har alltså målat några lager och sedan använt mig av servetter :) Det som återstår är några lager lack ifall jag skulle råka söla på den! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanna mina ord

Nu när vi ska flytta till hus blev jag inspirerad att börja blogga igen! Jag älskar inredning och har samlat på mig många inredningstips från böcker och bloggar. Här på min blogg kommer jag visa vilka tips och idéer som kommer att användas i vårt hem och hur resultatet blir! Förhoppningsvis kan jag inspirera fler till att göra om sådant som man redan har i hemmet så att det känns som en helt ny pryl eller möbel! Det är praktiskt, roligt, man slipper köpa nytt och det blir personligt. :)

RSS 2.0