Pyssel och badrum!

Jag har varit dålig på att blogga nu, men det innebär inte att jag inte pysslar eller håller på och fixar här hemma. Tvärtom! Jag pysslar för fullt inför vår sons dop! Servetter överallt! Jag visar bilder efter dopet :)
Imorse kom jag äntligen på hur jag ska få vårt badrum att kännas lite trevligare! Det är nog det enda rummet som inte har renoverats sedan huset byggdes på 60-talet så vi kommer nog måsta renovera det om några år, men fram till dess ska jag låta det fortsätta ha 60-tals känsla blandat med modernt med hjälp av denna kakeldekor som jag har fyndat på lagerhaus!
 

Till min stora glädje har de sommarpris på dessa till sista augusti så jag kommer billigt undan :) Jag kommer använda mig av färgerna turkost och grönt. Golvet är fruktansvärt fult, men till min stora glädje hittade jag denna matta (lagerhaus).
 
 
Ska ge mig ut på jakt efter fina handdukar och ljuslyktor samt några gröna växter (som tål att man glömmer bort att vattna dem), kanske ev en pall också och 60-tals tavlor (gärna reklamaffischer typ). Jag tror att detta kan bli riktigt bra! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanna mina ord

Nu när vi ska flytta till hus blev jag inspirerad att börja blogga igen! Jag älskar inredning och har samlat på mig många inredningstips från böcker och bloggar. Här på min blogg kommer jag visa vilka tips och idéer som kommer att användas i vårt hem och hur resultatet blir! Förhoppningsvis kan jag inspirera fler till att göra om sådant som man redan har i hemmet så att det känns som en helt ny pryl eller möbel! Det är praktiskt, roligt, man slipper köpa nytt och det blir personligt. :)

RSS 2.0