sakta framåt

alltså det här med att inreda ett hus i samma veva som man fått barn är inte det lättaste, eller det tar lite tid :-) saker börjar iaf hamna på plats och denna bokhylla gjorde pappa till mig efter instruktioner från mig med inspiration från nätet :-) Det är en kabeltrumma eller rulle eller vad det nu heter som har målats, fått hjul, bokstöd och även belysning! Den står nu i vårt kök så vi lätt kan komma åt kokböcker och inredningsböcker :-) Han fick till den precis som jag hade tänkt mig :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanna mina ord

Nu när vi ska flytta till hus blev jag inspirerad att börja blogga igen! Jag älskar inredning och har samlat på mig många inredningstips från böcker och bloggar. Här på min blogg kommer jag visa vilka tips och idéer som kommer att användas i vårt hem och hur resultatet blir! Förhoppningsvis kan jag inspirera fler till att göra om sådant som man redan har i hemmet så att det känns som en helt ny pryl eller möbel! Det är praktiskt, roligt, man slipper köpa nytt och det blir personligt. :)

RSS 2.0