Dags att måla!

Idag har jag shoppat och fyndat! Svärmor är igång och rustar upp/målar en kökssoffa åt oss och idag hittade jag ett supersnyggt tyg på Åhléns till själva locket! Min makes enda krav när det gäller inredningen i huset är att vi ska ha en kökssoffa. Visar bild när den är klar och vi är inflyttade i huset.
Jag fyndade ett väggskåp på erikshjälpen!


Jag ska såklart måla detta skåp vitt och ev lite decoupage! Har inte riktigt bestämt mig än. Men innan första lagret färg ska jag vila mina ben. Glömde bort gravidkondisen när jag köpte skåpet och tänkte att det skulle vara lätt att bära hem... Svettas som en gris nu!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanna mina ord

Nu när vi ska flytta till hus blev jag inspirerad att börja blogga igen! Jag älskar inredning och har samlat på mig många inredningstips från böcker och bloggar. Här på min blogg kommer jag visa vilka tips och idéer som kommer att användas i vårt hem och hur resultatet blir! Förhoppningsvis kan jag inspirera fler till att göra om sådant som man redan har i hemmet så att det känns som en helt ny pryl eller möbel! Det är praktiskt, roligt, man slipper köpa nytt och det blir personligt. :)

RSS 2.0