Jul. 30, 2014

Jag har upptäckt att jag är mest effektiv på kvällen. Inte så konstigt kanske med tanke på denna värme! För någon kväll sedan fick jag ett ryck att göra klart vår tv-möbel. :-) Detta blev resultatet. Av någon anledning hade jag glömt att ta en före-bild, men det var en träfärgad låda bara helt enkelt :-)


Jag målade den vit när jag var höggravid och nu har jag klätt locket med fejkpälstyg och klistrat på några uppmuntrande ord :-) Vi får se vad som kommer finnas i lådan. Det blir nog bra förvaring för dvd:er och tv-spel :-)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanna mina ord

Nu när vi ska flytta till hus blev jag inspirerad att börja blogga igen! Jag älskar inredning och har samlat på mig många inredningstips från böcker och bloggar. Här på min blogg kommer jag visa vilka tips och idéer som kommer att användas i vårt hem och hur resultatet blir! Förhoppningsvis kan jag inspirera fler till att göra om sådant som man redan har i hemmet så att det känns som en helt ny pryl eller möbel! Det är praktiskt, roligt, man slipper köpa nytt och det blir personligt. :)

RSS 2.0