Washitejp!

Jag har hört talas om denna tejp länge, men det var nu som jag blev sugen att testa så jag har precis slängt iväg en beställning på www.pyhobby.se där de har hur många olika varianter somhelst! Detta ska bli spännande! Jag beställde bl.a denna:
 
Kommer ev använda den på en kruka eller ljuslykta :) Det bästa är att det ska vara enkelt att få bort när/om man ledsnar på den :)
Nu ska jag sätta igång med ett annat projekt för dagen. Bild dyker upp lite senare :)
Maria-Thérèse
2014-06-17 @ 18:40:06
URL: http://www.afiori.com

Köpte tre absurt fina rullar washitejp på ICA (!!) för ett tag sedan - en vit med svarta fåglar, två med olika fina svartvita mönster - mycket billigare än på t.ex. Panduro och de hade nog andra fina sorter också. Sedan - poff - var det som om de aldrig funnits där.

Svar: åååååå :) Ja alltså, ett tag hade de ju hur mycket pysselgrejs somhelst på ICA, men nu är ju typ allt borta? Vad hände??
Sanna mina ord

Svärmor
2014-06-17 @ 20:59:06

Kanske Klas kan låna den om silvertejpen tar slut :-)

Svar: hahaha precis och till min stora glädje läste jag igår på nån blogg att silvertejp finns numera även i rosa! :)
Sanna mina ord




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanna mina ord

Nu när vi ska flytta till hus blev jag inspirerad att börja blogga igen! Jag älskar inredning och har samlat på mig många inredningstips från böcker och bloggar. Här på min blogg kommer jag visa vilka tips och idéer som kommer att användas i vårt hem och hur resultatet blir! Förhoppningsvis kan jag inspirera fler till att göra om sådant som man redan har i hemmet så att det känns som en helt ny pryl eller möbel! Det är praktiskt, roligt, man slipper köpa nytt och det blir personligt. :)

RSS 2.0