Curlad make och friterade bananer

Jag har varit mindre bra på blogga ett tag nu men det betyder inte att jag har varit lat! Tvärtom! Jag har framkallat massa bilder från Sixtens födelse fram till nu och satt in dem i album, städat mitt pysselskåp för att kunna se vad jag har att pyssla med och fixat min makes garderob (han har haft kläderna i flyttkartonger istället för i garderoben, men nu är alla tröjor prydligt vikta, skjortor, byxor och kavajer upphängda!)
Idag har vi haft min bror som middagsgäst och lyxade till det hela med friterade bananer, hemmagjord glass och sirap! Första gången jag friterade bananer och det blev jättegott! :-)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanna mina ord

Nu när vi ska flytta till hus blev jag inspirerad att börja blogga igen! Jag älskar inredning och har samlat på mig många inredningstips från böcker och bloggar. Här på min blogg kommer jag visa vilka tips och idéer som kommer att användas i vårt hem och hur resultatet blir! Förhoppningsvis kan jag inspirera fler till att göra om sådant som man redan har i hemmet så att det känns som en helt ny pryl eller möbel! Det är praktiskt, roligt, man slipper köpa nytt och det blir personligt. :)

RSS 2.0