Dopet

I helgen döptes vår son.:-) Det gick hur bra somhelst och han sov sig igenom hela dopet! Jag hade pysslat en hel del inför fikat som vi bjöd på efteråt i församlingshemmet, men tyvärr missade jag att fota så jag har inga bilder att bjuda på förutom på dessa rosor av servetter som jag hade som bordsdekorationer


Jag hade även gjort pompoms i turkost, vitt och grönt som fick hänga ovanför borden och servetterna som var turkosa hade jag vikt som små skjortor. :-)
Till fikat hade jag gjort cakepops och vanliga chokladbollar med med lyxigare pärlströssel i grönt och blått. Istället för blommor satte jag färgglada marshmallows på grillpinnar och satte dem i vaser :-) Mamma hade gjort två sorters urgulliga minimuffins i choklad och citron/maräng. :-)
Vi är väldigt nöjda med dagen och är glada att så många ville komma och fira vår sons dop!
Maria-Thérèse
2014-09-11 @ 22:38:03
URL: http://www.afiori.com

Jag är inte alls avundsjuk eller dreglar vid tanken på alla godsaker eller grämer mig att jag inte kunde komma när jag läser det här. Nej. Inte alls.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanna mina ord

Nu när vi ska flytta till hus blev jag inspirerad att börja blogga igen! Jag älskar inredning och har samlat på mig många inredningstips från böcker och bloggar. Här på min blogg kommer jag visa vilka tips och idéer som kommer att användas i vårt hem och hur resultatet blir! Förhoppningsvis kan jag inspirera fler till att göra om sådant som man redan har i hemmet så att det känns som en helt ny pryl eller möbel! Det är praktiskt, roligt, man slipper köpa nytt och det blir personligt. :)

RSS 2.0