Griffeltavla av gammal bricka :)

Denna gamla bricka hittade jag i min farmors hus och bestämde direkt att den skulle få förvandlas till en griffeltavla :) Var in på biltema idag och köpte mig en burk med griffeltavelfärg och det bästa är att det blev massa över så jag kommer med största sannolikhet använda denna färg på andra grejer också! Kanske på några stenar eller något!
 
Före:
 
Efter:
 

Jag blev väldigt nöjd! Nu måste jag bara få tag i några tavelkritor och bestämma mig för om den ska sättas upp på väggen, stå lutad mot något eller stå på ett bord. Finns många möjligheter! :)

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanna mina ord

Nu när vi ska flytta till hus blev jag inspirerad att börja blogga igen! Jag älskar inredning och har samlat på mig många inredningstips från böcker och bloggar. Här på min blogg kommer jag visa vilka tips och idéer som kommer att användas i vårt hem och hur resultatet blir! Förhoppningsvis kan jag inspirera fler till att göra om sådant som man redan har i hemmet så att det känns som en helt ny pryl eller möbel! Det är praktiskt, roligt, man slipper köpa nytt och det blir personligt. :)

RSS 2.0