Mamma!

För en vecka sedan kämpade jag med värkar just nu! Nu sitter vi här med världens finaste Sixten :-)
Vi hann precis skriva på alla papper på huset innan det var dags att bege sig till BB.
Min familj är guld värd som har varit här varje dag nästan en veckas tid och tapetserat, målat, packat upp flyttkartonger medan vi återhämtade oss på patienthotellet.

Jag bjuder på en bild på Sixtens sovkorg som hans mormor har klätt i sånt fint tyg och även sytt påslakan. Den fina nallen är gjord av Sixtens farmor.



julia
2014-07-09 @ 13:50:49

Vilket fint namn ni har gett er pojke! Super fint :D

julia
2014-07-09 @ 13:50:49

Vilket fint namn ni har gett er pojke! Super fint :D

Gunnela
2014-07-09 @ 14:37:28

Lycka till Sanna och njut av den här första nyföddhetstiden med Sixten, ni lever ju i symbios med varandra nu och då lär ni känna varandra och komma varandra riktigt nära... Underbar tid, sedan bara fortsätter det med nya perioder med Sixten som alla är underbara på sitt sätt ,,, njut i fulla drag och lycka till på er färd med lilla familjen...
( Sixten heter mitt barnbarns burfågel) hihi




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanna mina ord

Nu när vi ska flytta till hus blev jag inspirerad att börja blogga igen! Jag älskar inredning och har samlat på mig många inredningstips från böcker och bloggar. Här på min blogg kommer jag visa vilka tips och idéer som kommer att användas i vårt hem och hur resultatet blir! Förhoppningsvis kan jag inspirera fler till att göra om sådant som man redan har i hemmet så att det känns som en helt ny pryl eller möbel! Det är praktiskt, roligt, man slipper köpa nytt och det blir personligt. :)

RSS 2.0