Auktion och fynd!

Idag har vi varit på auktion tillsammans med mina föräldrar. Det är nog 15 år sedan sist jag var på auktion, men det var trevligt! Jättesynd bara att de aldrig kom till sakerna som jag ville ropa in. Efter att ha stått i två timmar utan minsta sittpaus gav jag upp och vi åkte vidare till ett loppis istället. Där fyndade jag dessa:


Jag har letat länge efter liknande och nu äntligen! Dessa ska såklart målas och jag har ägnat nästan två timmar åt skärmarna. Just nu ser de ut så här:


Kan avslöja att tyg över från bröllop kommer användas till ena och sprayfärg till den andra (när något redan är vitt vill jag tydligen ha det i färg):-) Resultat visas såsmåningom. Nu är det dags för grundmålning!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanna mina ord

Nu när vi ska flytta till hus blev jag inspirerad att börja blogga igen! Jag älskar inredning och har samlat på mig många inredningstips från böcker och bloggar. Här på min blogg kommer jag visa vilka tips och idéer som kommer att användas i vårt hem och hur resultatet blir! Förhoppningsvis kan jag inspirera fler till att göra om sådant som man redan har i hemmet så att det känns som en helt ny pryl eller möbel! Det är praktiskt, roligt, man slipper köpa nytt och det blir personligt. :)

RSS 2.0