Rispåse och liten kudde :)

När vi var på föräldrakurs förra veckan fick vi tips att sy en egen värmerispåse inför förlossningen (även bra att ha annars också såklart!). Vi fick med oss ett enkelt mönster hem och idag blev jag på humör att ta fram symaskinen, vilket inte hör till vanligheten! Jag hade inget tyg hemma så jag gick ner på stan och hittade ett helt underbart tyg enligt mig själ iaf :)
 
Det blev lite tyg över dessutom så jag passade på att sy en liten bebiskudde också att ha i vagnen eller något :)
 
Jag känner mig väldigt nöjd även om jag är typ sämst på att sy med symaskin :/
Detta gick på 34:- och det var faktiskt väldigt enkelt och roligt att göra :)
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Sanna mina ord

Nu när vi ska flytta till hus blev jag inspirerad att börja blogga igen! Jag älskar inredning och har samlat på mig många inredningstips från böcker och bloggar. Här på min blogg kommer jag visa vilka tips och idéer som kommer att användas i vårt hem och hur resultatet blir! Förhoppningsvis kan jag inspirera fler till att göra om sådant som man redan har i hemmet så att det känns som en helt ny pryl eller möbel! Det är praktiskt, roligt, man slipper köpa nytt och det blir personligt. :)

RSS 2.0